مشاوره انجام پروپوزال ارشد انجام پایان نامه دکتری تهران تبریز اصفهان شیراز

پایان نامه تهران تبریز شیراز لرستان مازندران پروپوزال مشهد خوزستان ارومیه رشت یزد

انجام پروپوزال فوری پایاننامه ارزان فوری تحلیل آماری شبیه سازی دانلود مقاله تضمینی

دانلود رایگان پایان نامه شیمی هنر بیولوژی پروپوزال روانشناسی فلسفه آموزش زبان مترجمی میکروب شناسی پزشکی صنایع تربیت بدنی

isi تخفیف پروپوزال پایاننامه قسطی علوم سیاسی اجتماعی فرهنگی پایان نامه کامپیوتر مدیریت حقوق معتبر دانلود رایگان مقاله

مقاله کنفرانسی ویرایش پایاننامه ترجمه تایپ فوری دانشجو دانشگاه آزاد دولتی سراسری pdsabz20
مشاوره انلاین انجام پایان نامه انجام پروپوزال ارشد دکتری pdsabz20
راه حل های مناسب و بی نظیری برای درمان و رفع استرس
سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 4:19 | بازدید : 758 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

 

گروه تحقیقاتی پلاسما

مشاوره وانجام پایان نامه , پروپوزال,مقاله, سمینار

مقاطع ارشد ودکتری

مشاوره رایگان جهت پروژه های علمی,تحقیقاتی ودانشگاهی

ارتباط با ما:

Tell : +989123600694

Email :  pdsabz@yahoo.com

Website : pdsabz.org

Sms : 5000206077

Id telegram : @PlasmaRG

Page instagram : @payanname_moshavere

Plasma Research Group

 

رفع استرس

راه حل های مناسب و بی نظیری برای درمان و رفع استرس وجود دارد برخی از آنان استفاده و بکارگیری از مواد طبیعی و سالم در اطراف شماست که در این مطلب به انواع این راه ها می پردازیم.

گاهی استرس بیش از توان جسمی و روحی فرد است و زندگی شخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد اما با اقداماتی می‌توان استرس را از بین برد.

 سایت فرانسوی موفقیت مقاله‌ای در مورد استرس منتشر کرده است: این مقاله راه حل‌هایی برای از بین بردن استرس و درمان طبیعی پیشنهاد کرده است.

استرس‌ عبارت‌ است‌ از واکنش‌های‌ فیزیکی‌، ذهنی‌ و عاطفی‌ که‌ در نتیجه‌ تغییرات‌ و نیازهای‌ زندگی‌ فرد، تجربه‌ می‌شوند؛ تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند.

پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌؛ استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزه‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها، فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.

گاهی استرس بیش از توان جسمی و روحی فرد است و زندگی شخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ نباید بگذاریم مدت استرس طولانی شود زیرا سلامت انسان را به خطر می‌اندازد.

باید بدانید این مشکل اکثر انسان‌ها در تمام جهان است و یک واقعیت روزانه برای بسیاری افراد است که در اثر مشکلات خانوادگی، مسائل مالی، کار زیاد یا علل متعدد به وجود می‌آید.

این فکر که تنها او نیست که این مشکل را دارد می‌تواند به انسان آرامش دهد و بهتر و معقول‌تر با هر مسئله‌ای کنار بیاید. ما باید این مسئله را به هر دلیلی که باشد و از وقوع آن جلوگیری کنیم یا به حداقل برسانیم.

.

علائم شایع استرس:

کم اشتهایی و پرخوری، ناراحتی معده، افزایش ضربان قلب، خستگی، تیک عصبی، سردرد، درد قفسه سینه، اسهال یا یبوست، عصبانیت، افسردگی، کاهش حافظه و منگی، اختلال در خواب و علائم دیگر که همه در اثر استرس به وجود می‌آیند.

عوارض استرس:

استرس مزمن می‌تواند مشکلاتی در سلامت انسان به وجود آورد مانند آسم، تبخال، سرطان، دیابت، اختلال در غدد، آرتیت، فشار خون بالا، بیماری قلبی، اختلال پوستی، مشکلات گوارشی، کمردرد، بی‌خوابی، بیماری‌های عفونی مانند سرماخوردگی، چاقی، دیابت یا دردهای عضلانی.

توصیه:

شما می‌توانید با نشستن، دراز کشیدن، خوابیدن استرس را از خود دور کنید؛ فیلم کمدی نگاه کنید، با صدای بلند بخندید، به مسائل و اتفاقات جالب زندگی‌تان فکر کنید.

ورزش کنید حتی نرمش‌های خیلی ساده و راحت و پیاده روی کنید؛ میوه بخورید (سیب) و چند بار نفس عمیق بکشید؛ مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید.

یک رژیم غذایی خوب می‌تواند از مبتلا شدن به استرس‌های معمولی یا مزمن و ناراحتی‌های روحی و عصبی جلوگیری کند و از مصرف الکل، دخانیات و کافئین خودداری کنید.

اگر کاری را باید انجام دهید کمی با تأخیر انجام دهید و یادتان نرود اگر کاری با تاخیر و درست انجام شود بهتر از این است که خراب شود و به استرس شما بیفزاید.

خرید کنید یا مغازه‌ها را نگاه کنید، به پارک بروید به طبیعت پناه ببرید، گل‌ها را نوازش کنید باغچه را آب دهید، مدتی به گیاهان خیره شوید و از طبیعت زیبا لذت ببرید.

تمام این کارها باعث می‌شود به مسائلی که موجب استرس شما شده‌اند، فکر نکنید و آرامش پیدا کنید؛ پس از آرام شدن بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و راه حلی مناسب برای از بین رفتن مسئله‌ای که موجب استرس شما شده است، پیدا کنید.

داشتن یک آپارتمان یا خانه تمیز و مرتب به کم شدن استرس کمک می‌کند، مطلبی که باعث ناراحتی شما شده را روی کاغذ بنویسید و با صدای بلند بخوانید بعد کاغذ را پاره کنید و دور بریزید.

شاید به نظر کار احمقانه‌ای بیاید اما به همین راحتی که کاغذ را پاره می‌کنید به همین راحتی می‌توانید مسئله‌ای که باعث استرس شما شده است را کنار بگذارید و آرامش پیدا کنید.

شاید برخی از ما انسان‌ها آنقدر تنها باشیم که کسی را برای درد دل کردن و بازگو کردن مشکلات یا از بین بردن استرس نداشته باشیم اما نباید ناامید بود چون اولین کسی که می‌تواند به ما کمک کند خودمان هستیم و با رعایت برخی مسائل می‌توانیم بر این حالت خود غلبه کنیم

درمان دارویی

برای درمان اضطراب و استرس داروهای متعددی در دسترس هستند كه با مراجعه به پزشك عمومی یا روان‌پزشك می‌توانید آن‌ها را دریافت كرده و آرامش بیشتری به دست آوريد. این داروها اغلب سطح ماده‌ای به نام «گابا» را در مغز تغییر می‌دهند. گابا، یك میانجی شیمیایی در مغز است كه باعث بهبود حس و حال، كاهش فشار و تنش‌های عصبی می‌شود. اما این داروها هم مثل تمام داروهای دیگر اثرات جانبی دارند. داروهای ضد‌اضطراب می‌توانند باعث سرگیجه، خواب‌آلودگی، كسالت و فراموشی موقتی شوند. از طرف دیگر، این داروها در بدن حالت تحمل ایجاد می‌كنند؛ یعنی بعد از مدتی بدن به مقدار خاصی از دارو عادت كرده و برای این‌كه شما بتوانید همان تاثیر قبلی را از دارو دریافت كنید باید دوز مصرف آن را افزایش دهید. حالا اگر به‌طور ناگهانی دارو را قطع كنید عوارض محرومیت از دارو سراغ شما می‌آید كه تا مدتی شما را آزار خواهد داد. عوارضی مانند بی‌خوابی، حساسیت و اضطراب شدیدی كه از اضطراب اولیه شما به‌مراتب بدتر خواهد بود. معروف‌ترین این داروها دیازپام(والیوم) است و در مورد سایر داروهای هم‌خانواده دیازپام نیز می‌توان به اگزازپام، كلونازپام، میدازولام، آلپرازولام(زاناكس) و كلردیازپوكساید اشاره كرد.

 

پیشنهاد می‌كنیم اگر اضطراب شما شدید نیست و باعث اختلال در زندگی روزمره‌تان نشده به‌جای استفاده از دارو از درمان‌های طبیعی و غیردارویی برای غلبه بر اضطراب استفاده كنید البته مشورت با پزشك درصورت شدید بودن اضطراب باید مد نظر قرار گیرد.

گیاهان دارویی

داروهای گیاهی هم در كاهش اضطراب موثر هستند. یكی از بهترین نمونه‌ها دارویی گیاهی به نام «والرین» است. این دارو كه به شكل كپسول و شربت در بازار موجود است درصورت مصرف صحیح در كاهش اضطراب نقش موثری دارد. علاوه براین، می‌توان به گیاهان دارویی سنتی مانند بابونه، سنبل‌الطیب، گل‌گاوزبان و عرق بهارنارنج هم اشاره كرد كه طبق دستورات طب سنتی در كاهش اضطراب و استرس موثر هستند. فقط یادتان باشد از این داروها و گیاهان بیشتر از یك ماه استفاده نكنید و اگر نتیجه مناسبی نگرفتید حتما با پزشك مشورت كنید. نكته دیگر این‌كه برخی از گیاهان دارویی سنتی با داروهای شیمیایی تداخل اثر دارند. قبل از مصرف آن‌ها حتما با پزشك یا داروساز در این زمینه مشورت كنید.

چند راه كلاسیك ضد‌اضطراب

شما می‌توانید برای كم كردن اضطراب خود چند راه ساده را امتحان كنید. یكی از آن‌ها كم كردن یا قطع مصرف كافئین است. كافئین علاوه بر قهوه در نوشابه، نوشابه‌های انرژی‌زا و برخی نوشیدنی‌های دیگر نیز وجود دارد. كافئین با افزایش شدت عملكرد و تعداد ضربان قلب باعث ایجاد فشار بیشتر روی سیستم عصبی شده و وضعیت شما را بدتر می‌كند.كار دیگر گفت‌وگو با یك مشاور باتجربه است كه می‌تواند شما را در یافتن راهی برای غلبه بر مشكلات، كاهش استرس و اضطراب راهنمایی كند. در ضمن دم و بازدم عمیق به‌خصوص ابتدای صبح هم با افزایش سطح اكسیژن خون باعث كاهش اضطراب می‌شود و همچنين ورزش منظم و مرتب هم در كاهش اضطراب و استرس نقش موثری دارد.

تحقیقات متعدد نشان داده، ورزش منظم 3 بار در هفته هر بار دست‌كم 30 دقیقه جدا از بحث تناسب‌اندام، با تنظیم گردش خون، ریتم و عملكرد قلبی، تنظیم قند خون و كنترل سطح هورمون‌های استرس به شكل قابل ملاحظه‌ای باعث كاهش اضطراب و استرس می‌شود. در این بین ورزش‌های هوازی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری با سرعت متوسط، راه‌رفتن تند و به‌خصوص شنا در كنترل اضطراب موثر هستند.

حركات كششي ذهن و جسم (يوگا)

تحقیقات نشان داده، فقط یك جلسه یك ساعته حركات كششي ذهن و جسم به اندازه داروهای آرام‌بخش، سطح «گابا» را افزایش می‌دهد ولی طبعا فاقد عوارض جانبی داروهاست. نتایج تحقیقی كه به تازگي در ژورنال طب مكمل به چاپ رسیده نشان می‌دهد، حركات كششي ذهن و جسم (در مقایسه با راه رفتن) در كاهش اضطراب تاثیر به‌مراتب بیشتری دارد گرچه دانشمندان هنوز علت این ماجرا را متوجه نشده‌اند. برای این‌كه بتوانید حداكثر نتیجه را دریافت كنید به‌طور منظم اين ورزش را يك جلسه در هفته انجام دهيد.

چای سبز

گرچه چای سیاه هم می‌تواند اثرات مفیدی در سلامت ما داشته باشد اما نوع سبز رنگ آن یكی از بهترین انواع مواد غذایی برای بهبود سلامت در همه ابعاد است. اسید آمینه «ال- تیانین» عامل اصلی طعم خاص چای سبز است. این ماده تاثیرات آرامش‌بخشی ثابت شده‌ای‌، دارد. مطالعات نشان داده «ال – تیانین» امواج آلفا را در مغز افزایش می‌دهد. امواجی كه افزایش آن‌ها باعث افزایش آرامش می‌شود. اگر از طعم چای سبز خوش‌تان می‌آید روزانه چند فنجان از آن بخورید. نكته بسیار جالب درباره چای سبز اين است كه مقدار كافئین آن پایین است. كافئین یك فنجان چای سبز تقریبا یك‌سوم كافئین همان مقدار قهوه است و این مقدار اندك كافئین باعث فشار روی سیستم عصبی نمی‌شود مضاف بر این‌كه به‌نظر می‌رسد همان اثر هم توسط «ال – تیانین» خنثی می‌شود. با این حال انواع بدون كافئین چای سبز هم در بازار موجود است. اگر هم خیلی اهل چای خوردن نیستید می‌توانید روزانه 200 میلی‌گرم مكمل ال – تیانین را به‌مدت یك ماه مصرف كنید..

درمان طبیعی استرس:

با این جوشانده‌ها می‌توانید استرس را از خود دور کنید، اضطراب را از بین ببرید، فشارهای روحی را کم کنید و آرامش پیدا کنید.

گل گاو زبان و سنبل الطیب:

 گل گاو زبان و سنبل الطیب باعث کاهش اضطراب و حالت‌های عصبی و بهبود در کیفیت خواب می‌شود.

اسطوخودوس:

دم کرده این گیاه یک مسکن واقعی است که باعث کاهش اضطراب می‌شود، عضلات را شل می‌کند و اعصاب را آرام می‌کند.

شیرین بیان:

این گیاه دارای کورتیزون گیاهی است که باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شود، ضمن اینکه سطح قند را هم تنظیم می‌کند.

پنیرباد:

 این گیاه در آفریقا، مدیترانه و هندوستان می‌روید و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است، هورمون استرس را کاهش

 می‌دهد؛ این گیاه حاوی ماده شیمیایی آشواگاندولین شبه قلیایی است که خاصیت آرام‌بخشی ملایم و تسکین ‌دهندگی سیستم اعصاب مرکزی را دارد.

زالزالک:

 زالزالک خاصیت آرام بخشی دارد و می‌تواند بر سیستم قلبی عروقی افرادی که هورمون استرس آنها بالاست و فشارخون بالا دارند اثر آرام بخش داشته باشد؛ این گیاه می‌تواند عروق خونی را مستحکم کند، کلسترول، تری گلیسیرین و کلسترول بد را متعادل نگه دارد.

بادرنجبویه:

این گیاه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده آن اضطراب و استرس را کاهش می‌دهد و باعث آرامش روحی می‌شود؛ حالت‌های عصبی را کاهش می‌دهد و باعث از بین رفتن تنش‌های عصبی می‌شود.

بابونه:

یک گیاه همه کاره است که آرام بخش، ضد اسپاسم، ضدعفونی کننده، بادشکن، برطرف کننده جراحات است و اثرات مفید بر روی پوست دارد؛ بابونه حالت‌های عصبی، اضطراب و استرس، نگرانی، آشفتگی فکری و بی‌خوابی را کاهش می‌دهد و سردردهای عصبی و میگرنی را از بین می‌برد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پایان نامه
سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 3:31 | بازدید : 23 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رشته علوم تربیتی 09123600694.انجام پایان نامه,مشاوره,پرپوزال,سمینار,ترجمه,ویرایش فوری,دانلود مقاله
یک شنبه 28 بهمن 1397 ساعت 4:31 | بازدید : 531 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

 

گروه تحقیقاتی پلاسما

مشاوره وانجام پایان نامه , پروپوزال,مقاله, سمینار

مقاطع ارشد ودکتری

مشاوره رایگان جهت پروژه های علمی,تحقیقاتی ودانشگاهی

ارتباط با ما:

Tell : +989123600694

Email :  pdsabz@yahoo.com

Website : pdsabz.org

Sms : 5000206077

Id telegram : @PlasmaRG

Page instagram : @payanname_moshavere

Plasma Research Group

رابطه بین تعهد سازمانی و عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز

رابطه سواد رایانه‏‌ای با مشارکت دانش‏‌آموزان مدارس هوشمند در آموزش

دیدگاه دانشجویان، اساتید و فرماندهان نسبت به چگونگی آموزش‌های درحال ارائه دانشگاه علوم انتظامی

مفهوم‌شناسی وصف رحمان در قرآن کریم

شناسایی و جذب منابع مالی برای تامین نیازهای آموزش و پرورش از طریق مشارکت مردمی در شهرستان اسلامشهر

تاثیر روش تدریس حل مساله بر یادگیری و عزت‌نفس دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی شهرستان سلطانیه

آفات ‌اشرافی‌گری ‌از دیدگاه ‌ قرآن و احادیث

رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتار اخلاقی با رضایت شغلی مدیران مقطع ابتدایی شهر سراوان

رابطه بین خویشتن‌شناسی و ویژگی‌های شخصیتی با موفقیت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر سراوان

مطالعه رابطه بین سبک‌های یادگیری و سبک‌های تفکر در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع اول دبیرستان

‏‫بررسی رابطه بین سبک‌های مقابله‌ای F (اجتماعی/ تکلیف‌مدار) و G (مستقل/ تکلیف‌مدار) با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان فردوس در سال تحصیلی ۸۷-۸۶

معناشناسی واژه رحمت و مصادیق آن از منظر قرآن کریم

بررسی ویژگیهای برنامه‌ درسی خلاق از دیدگاه دست‌اندرکاران تألیف کتابهای‌ درسی و معلمان‌ مدارس‌ دولتی مقطع متوسطه شهر تهران

میزان اثربخشی درس مهارتهای زندگی بر سطح مهارت‌های ذهنی و نگرشی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های استان قم

مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای معلم مرد و زن در شهر تهران

برنامه‌ریزی٬ تولید و کاربرد رسانه‌های آموزشی

مقایسه کیفیت دلبستگی به والدین بین نوجوانان ناشنوا دختر و نوجوانان عادی (شنوا) دختر شهر تهران

بررسی و مقایسه‌ی سلامت روان در دانش‌آموزان دختر نابینا و بینای مقطع دبیرستان شهر تهران

بررسی اختلالات رفتاری در کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی آموزش‌پذیر و مقایسه‌ی آن با کودکان عادی

بررسی ارتباط بین شخصیت و سانحه‌پذیری

بررسی اثربخشی روش مشاوره چندوجهی لازاروس بر کاهش افسردگی زنان

اثربخشی آموزش مدیریت خودگویی در کاهش میزان افسردگی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اراک

داستانهای کوتاه و مندرج در مجلات خواندنیها

بررسی دیدگاه‌های اندیشمندان اسلامی پیرامون تربیت جنسی

رابطه‌ی تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان

رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و استرس شغلی کارکنان سازمان علوم پزشکی

بررسی وضعیت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر اساس شاخصهای آموزشی و پژوهشی آموزش عالی

بررسی هماهنگی سازماندهی محتوای فیزیک پیش‌دانشگاهی رشته ریاضی با اصول سازماندهی از نظر دبیران شهر تهران

مقایسه نظرات والدین و معلمان درباره نیازها و علائق دانش‌آموزان دوره راهنمایی منطقه ۵ تهران به کتب آموزشی ( غیر درسی )

رابطه ذهنیت فلسفی دبیران با محبوبیت آنان از دیدگاه دانش آموزان

راهکارهای صرفه‌جویی در بکارگیری نیروی انسانی

ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌‌ی ب‍ی‍ن‌ ف‍ش‍ار روان‍ی‌، م‍ق‍اوم‍ت‌ روان‍ی‌ ب‍ر م‍ی‍زان‌ ک‍ارای‍ی‌ م‍دی‍ران‌ م‍دارس‌ م‍ت‍وس‍طه‌ دخ‍ت‍ران‍ه‌ ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌

‏‫بررسی میزان انطباق رشته‌های تحصیلی کاردانش با تمایلات شغلی دانش‌آموزان هنرستان‌های دخترانه منطقه ۶ شهر تهران

بررسی و مقایسه عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) از دیدگاه اعضای هئیت علمی

ارزشیابی برنامه درسی تجربه‌شده درس اقتصاد (سال دوم) در دبیرستانهای شهر تهران

‏‫بررسی میزان به‌کارگیری مدیریت کیفیت جامع (‏TQM‏) براساس نظریه دمینگ به وسیله مدیران دوره راهنمایی تحصیلی شهر کرج از دیدگاه دبیران

بررسی‌ عملکرد مدیران دبستان‌های دخترانه شهر کرج بر اساس عناصر اداری فایول از دیدگاه آموزگاران

بررسی ویژگیهای مدرسه‌محوری از دیدگاه مدیران دبیرستانهای شهر تهران

مطالعه و بررسی ارزیابی درونی در بهبود کیفیت آموزشی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت‌مدرس

بررسی میزان کارایی برنامه درسی رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در رفع نیازهای جامعه

‏‫بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر تهران

تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش‌آموزان دخترسوم دبیرستان شهر بابل

بررسی زمینه‌های اجرایی برنامه‌ریزی درسی مدرسه‌محور در مدارس شهر کرمان

‏‫‏بررسی تاثیر استفاده از شبکه اطلاعاتی جهانی (ICT) بر تحولات هویت (دینی- ملی) دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران در سال ‏۱۳۸۸

امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت مشارکتی (با تاکید بر ابعاد فرهنگی و آموزشی سازمان) در شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران- شرکت توسعه ۱ مپنا

بررسی روند استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران از دیدگاه کارکنان

مقایسه روشهای آموزش زبان انگلیسی نگاره- کلمه و نگاره- کلمه به شیوه استقرایی (PWIM) بر افزایش و پایداری خزانه واژگان کودکان پیش‌دبستانی

‏‫‏تاثیر برنامه درسی مبتنی بر رویکرد هوش‌های چندگانه (MI) بر رشد شناختی دانش‌آموزان پیش دبستانی شهر تهران‏

‏‫‏بررسی و مقایسه برنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی شهر تهران با برنامه‌های آموزشی مشارکتی ارایه‌شده به‌وسیله یونیسف در دوره ابتدایی سال ۹۰-۱۳۸۹

بررسی رابطه بین مهارت‌های سازمانی مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی مدیران ارشد دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رشته فن آوری اطلاعات , 09123600694,انجام پایان نامه,مشاوره پرپوزال سمینار ,ترجمه,دانلودمقاله
یک شنبه 28 بهمن 1397 ساعت 4:30 | بازدید : 477 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

 

گروه تحقیقاتی پلاسما

مشاوره وانجام پایان نامه , پروپوزال,مقاله, سمینار

مقاطع ارشد ودکتری

مشاوره رایگان جهت پروژه های علمی,تحقیقاتی ودانشگاهی

ارتباط با ما:

Tell : +989123600694

Email :  pdsabz@yahoo.com

Website : pdsabz.org

Sms : 5000206077

Id telegram : @PlasmaRG

Page instagram : @payanname_moshavere

Plasma Research Group

رابطه بین تعهد سازمانی و عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز

رابطه سواد رایانه‏‌ای با مشارکت دانش‏‌آموزان مدارس هوشمند در آموزش

دیدگاه دانشجویان، اساتید و فرماندهان نسبت به چگونگی آموزش‌های درحال ارائه دانشگاه علوم انتظامی

مفهوم‌شناسی وصف رحمان در قرآن کریم

شناسایی و جذب منابع مالی برای تامین نیازهای آموزش و پرورش از طریق مشارکت مردمی در شهرستان اسلامشهر

تاثیر روش تدریس حل مساله بر یادگیری و عزت‌نفس دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی شهرستان سلطانیه

آفات ‌اشرافی‌گری ‌از دیدگاه ‌ قرآن و احادیث

رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتار اخلاقی با رضایت شغلی مدیران مقطع ابتدایی شهر سراوان

رابطه بین خویشتن‌شناسی و ویژگی‌های شخصیتی با موفقیت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر سراوان

مطالعه رابطه بین سبک‌های یادگیری و سبک‌های تفکر در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع اول دبیرستان

‏‫بررسی رابطه بین سبک‌های مقابله‌ای F (اجتماعی/ تکلیف‌مدار) و G (مستقل/ تکلیف‌مدار) با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان فردوس در سال تحصیلی ۸۷-۸۶

معناشناسی واژه رحمت و مصادیق آن از منظر قرآن کریم

بررسی ویژگیهای برنامه‌ درسی خلاق از دیدگاه دست‌اندرکاران تألیف کتابهای‌ درسی و معلمان‌ مدارس‌ دولتی مقطع متوسطه شهر تهران

میزان اثربخشی درس مهارتهای زندگی بر سطح مهارت‌های ذهنی و نگرشی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های استان قم

مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای معلم مرد و زن در شهر تهران

برنامه‌ریزی٬ تولید و کاربرد رسانه‌های آموزشی

مقایسه کیفیت دلبستگی به والدین بین نوجوانان ناشنوا دختر و نوجوانان عادی (شنوا) دختر شهر تهران

بررسی و مقایسه‌ی سلامت روان در دانش‌آموزان دختر نابینا و بینای مقطع دبیرستان شهر تهران

بررسی اختلالات رفتاری در کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی آموزش‌پذیر و مقایسه‌ی آن با کودکان عادی

بررسی ارتباط بین شخصیت و سانحه‌پذیری

بررسی اثربخشی روش مشاوره چندوجهی لازاروس بر کاهش افسردگی زنان

اثربخشی آموزش مدیریت خودگویی در کاهش میزان افسردگی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اراک

داستانهای کوتاه و مندرج در مجلات خواندنیها

بررسی دیدگاه‌های اندیشمندان اسلامی پیرامون تربیت جنسی

رابطه‌ی تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان

رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و استرس شغلی کارکنان سازمان علوم پزشکی

بررسی وضعیت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر اساس شاخصهای آموزشی و پژوهشی آموزش عالی

بررسی هماهنگی سازماندهی محتوای فیزیک پیش‌دانشگاهی رشته ریاضی با اصول سازماندهی از نظر دبیران شهر تهران

مقایسه نظرات والدین و معلمان درباره نیازها و علائق دانش‌آموزان دوره راهنمایی منطقه ۵ تهران به کتب آموزشی ( غیر درسی )

رابطه ذهنیت فلسفی دبیران با محبوبیت آنان از دیدگاه دانش آموزان

راهکارهای صرفه‌جویی در بکارگیری نیروی انسانی

ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌‌ی ب‍ی‍ن‌ ف‍ش‍ار روان‍ی‌، م‍ق‍اوم‍ت‌ روان‍ی‌ ب‍ر م‍ی‍زان‌ ک‍ارای‍ی‌ م‍دی‍ران‌ م‍دارس‌ م‍ت‍وس‍طه‌ دخ‍ت‍ران‍ه‌ ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌

‏‫بررسی میزان انطباق رشته‌های تحصیلی کاردانش با تمایلات شغلی دانش‌آموزان هنرستان‌های دخترانه منطقه ۶ شهر تهران

بررسی و مقایسه عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) از دیدگاه اعضای هئیت علمی

ارزشیابی برنامه درسی تجربه‌شده درس اقتصاد (سال دوم) در دبیرستانهای شهر تهران

‏‫بررسی میزان به‌کارگیری مدیریت کیفیت جامع (‏TQM‏) براساس نظریه دمینگ به وسیله مدیران دوره راهنمایی تحصیلی شهر کرج از دیدگاه دبیران

بررسی‌ عملکرد مدیران دبستان‌های دخترانه شهر کرج بر اساس عناصر اداری فایول از دیدگاه آموزگاران

بررسی ویژگیهای مدرسه‌محوری از دیدگاه مدیران دبیرستانهای شهر تهران

مطالعه و بررسی ارزیابی درونی در بهبود کیفیت آموزشی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت‌مدرس

بررسی میزان کارایی برنامه درسی رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در رفع نیازهای جامعه

‏‫بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر تهران

تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش‌آموزان دخترسوم دبیرستان شهر بابل

بررسی زمینه‌های اجرایی برنامه‌ریزی درسی مدرسه‌محور در مدارس شهر کرمان

‏‫‏بررسی تاثیر استفاده از شبکه اطلاعاتی جهانی (ICT) بر تحولات هویت (دینی- ملی) دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران در سال ‏۱۳۸۸

امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت مشارکتی (با تاکید بر ابعاد فرهنگی و آموزشی سازمان) در شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران- شرکت توسعه ۱ مپنا

بررسی روند استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران از دیدگاه کارکنان

مقایسه روشهای آموزش زبان انگلیسی نگاره- کلمه و نگاره- کلمه به شیوه استقرایی (PWIM) بر افزایش و پایداری خزانه واژگان کودکان پیش‌دبستانی

‏‫‏تاثیر برنامه درسی مبتنی بر رویکرد هوش‌های چندگانه (MI) بر رشد شناختی دانش‌آموزان پیش دبستانی شهر تهران‏

‏‫‏بررسی و مقایسه برنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی شهر تهران با برنامه‌های آموزشی مشارکتی ارایه‌شده به‌وسیله یونیسف در دوره ابتدایی سال ۹۰-۱۳۸۹

بررسی رابطه بین مهارت‌های سازمانی مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی مدیران ارشد دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رشته علوم تربیتی 09123600694.انجام پایان نامه,مشاوره,پرپوزال,سمینار,ترجمه,ویرایش فوری,دانلود مقاله
یک شنبه 28 بهمن 1397 ساعت 4:29 | بازدید : 475 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

 

گروه تحقیقاتی پلاسما

مشاوره وانجام پایان نامه , پروپوزال,مقاله, سمینار

مقاطع ارشد ودکتری

مشاوره رایگان جهت پروژه های علمی,تحقیقاتی ودانشگاهی

ارتباط با ما:

Tell : +989123600694

Email :  pdsabz@yahoo.com

Website : pdsabz.org

Sms : 5000206077

Id telegram : @PlasmaRG

Page instagram : @payanname_moshavere

Plasma Research Group

 

رابطه بین تعهد سازمانی و عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز

رابطه سواد رایانه‏‌ای با مشارکت دانش‏‌آموزان مدارس هوشمند در آموزش

دیدگاه دانشجویان، اساتید و فرماندهان نسبت به چگونگی آموزش‌های درحال ارائه دانشگاه علوم انتظامی

مفهوم‌شناسی وصف رحمان در قرآن کریم

شناسایی و جذب منابع مالی برای تامین نیازهای آموزش و پرورش از طریق مشارکت مردمی در شهرستان اسلامشهر

تاثیر روش تدریس حل مساله بر یادگیری و عزت‌نفس دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی شهرستان سلطانیه

آفات ‌اشرافی‌گری ‌از دیدگاه ‌ قرآن و احادیث

رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتار اخلاقی با رضایت شغلی مدیران مقطع ابتدایی شهر سراوان

رابطه بین خویشتن‌شناسی و ویژگی‌های شخصیتی با موفقیت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر سراوان

مطالعه رابطه بین سبک‌های یادگیری و سبک‌های تفکر در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع اول دبیرستان

‏‫بررسی رابطه بین سبک‌های مقابله‌ای F (اجتماعی/ تکلیف‌مدار) و G (مستقل/ تکلیف‌مدار) با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان فردوس در سال تحصیلی ۸۷-۸۶

معناشناسی واژه رحمت و مصادیق آن از منظر قرآن کریم

بررسی ویژگیهای برنامه‌ درسی خلاق از دیدگاه دست‌اندرکاران تألیف کتابهای‌ درسی و معلمان‌ مدارس‌ دولتی مقطع متوسطه شهر تهران

میزان اثربخشی درس مهارتهای زندگی بر سطح مهارت‌های ذهنی و نگرشی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان‌های استان قم

مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای معلم مرد و زن در شهر تهران

برنامه‌ریزی٬ تولید و کاربرد رسانه‌های آموزشی

مقایسه کیفیت دلبستگی به والدین بین نوجوانان ناشنوا دختر و نوجوانان عادی (شنوا) دختر شهر تهران

بررسی و مقایسه‌ی سلامت روان در دانش‌آموزان دختر نابینا و بینای مقطع دبیرستان شهر تهران

بررسی اختلالات رفتاری در کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی آموزش‌پذیر و مقایسه‌ی آن با کودکان عادی

بررسی ارتباط بین شخصیت و سانحه‌پذیری

بررسی اثربخشی روش مشاوره چندوجهی لازاروس بر کاهش افسردگی زنان

اثربخشی آموزش مدیریت خودگویی در کاهش میزان افسردگی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اراک

داستانهای کوتاه و مندرج در مجلات خواندنیها

بررسی دیدگاه‌های اندیشمندان اسلامی پیرامون تربیت جنسی

رابطه‌ی تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان

رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و استرس شغلی کارکنان سازمان علوم پزشکی

بررسی وضعیت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر اساس شاخصهای آموزشی و پژوهشی آموزش عالی

بررسی هماهنگی سازماندهی محتوای فیزیک پیش‌دانشگاهی رشته ریاضی با اصول سازماندهی از نظر دبیران شهر تهران

مقایسه نظرات والدین و معلمان درباره نیازها و علائق دانش‌آموزان دوره راهنمایی منطقه ۵ تهران به کتب آموزشی ( غیر درسی )

رابطه ذهنیت فلسفی دبیران با محبوبیت آنان از دیدگاه دانش آموزان

راهکارهای صرفه‌جویی در بکارگیری نیروی انسانی

ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌‌ی ب‍ی‍ن‌ ف‍ش‍ار روان‍ی‌، م‍ق‍اوم‍ت‌ روان‍ی‌ ب‍ر م‍ی‍زان‌ ک‍ارای‍ی‌ م‍دی‍ران‌ م‍دارس‌ م‍ت‍وس‍طه‌ دخ‍ت‍ران‍ه‌ ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌

‏‫بررسی میزان انطباق رشته‌های تحصیلی کاردانش با تمایلات شغلی دانش‌آموزان هنرستان‌های دخترانه منطقه ۶ شهر تهران

بررسی و مقایسه عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) از دیدگاه اعضای هئیت علمی

ارزشیابی برنامه درسی تجربه‌شده درس اقتصاد (سال دوم) در دبیرستانهای شهر تهران

‏‫بررسی میزان به‌کارگیری مدیریت کیفیت جامع (‏TQM‏) براساس نظریه دمینگ به وسیله مدیران دوره راهنمایی تحصیلی شهر کرج از دیدگاه دبیران

بررسی‌ عملکرد مدیران دبستان‌های دخترانه شهر کرج بر اساس عناصر اداری فایول از دیدگاه آموزگاران

بررسی ویژگیهای مدرسه‌محوری از دیدگاه مدیران دبیرستانهای شهر تهران

مطالعه و بررسی ارزیابی درونی در بهبود کیفیت آموزشی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت‌مدرس

بررسی میزان کارایی برنامه درسی رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در رفع نیازهای جامعه

‏‫بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر تهران

تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش‌آموزان دخترسوم دبیرستان شهر بابل

بررسی زمینه‌های اجرایی برنامه‌ریزی درسی مدرسه‌محور در مدارس شهر کرمان

‏‫‏بررسی تاثیر استفاده از شبکه اطلاعاتی جهانی (ICT) بر تحولات هویت (دینی- ملی) دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران در سال ‏۱۳۸۸

امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت مشارکتی (با تاکید بر ابعاد فرهنگی و آموزشی سازمان) در شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران- شرکت توسعه ۱ مپنا

بررسی روند استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران از دیدگاه کارکنان

مقایسه روشهای آموزش زبان انگلیسی نگاره- کلمه و نگاره- کلمه به شیوه استقرایی (PWIM) بر افزایش و پایداری خزانه واژگان کودکان پیش‌دبستانی

‏‫‏تاثیر برنامه درسی مبتنی بر رویکرد هوش‌های چندگانه (MI) بر رشد شناختی دانش‌آموزان پیش دبستانی شهر تهران‏

‏‫‏بررسی و مقایسه برنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی شهر تهران با برنامه‌های آموزشی مشارکتی ارایه‌شده به‌وسیله یونیسف در دوره ابتدایی سال ۹۰-۱۳۸۹

بررسی رابطه بین مهارت‌های سازمانی مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی مدیران ارشد دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری09123600694



نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه09123600694
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار PDsabz.org
:: کل مطالب : 5738
:: کل نظرات : 0
:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9


:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 103
:: بازدید ماه : 628
:: بازدید سال : 5038
:: بازدید کلی : 102399
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت انجام پايان نامه دكتري انجام پايان نامه كارشناسي ارشد فوری انجام پايان نامه كارشناسي چگونه لاغر شویم؟ انجام پايان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی ارشد انجام پایان نامه دانشجویی انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر انجام پايان نامه سنندج انجام پایان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تهران هوش مصنوعی انجام پایان نامه مراحل انجام پايان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی انجام پایان نامه شهرسازی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پرستاری تلگرام علی کریمی اصفهان شیراز قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری انجام پروپوزال مدیریت انجام پروپوزال پزشکی انجام پروپوزال ارشد معماری انجام پروپوزال دکتری انجام پروپوزال دکتری مدیریت تلگرام علی دایی انجام پروپوزال مهندسی صنایع انجام پروپوزال مهندسی پزشکی انجام پروپوزال مراحل انجام پروپوزال انجام پروپوزال مدیریت بازرگانی چگونه پولدار شویم؟ انجام پروپوزال ارشد روش انجام پروپوزال انجام سمينار انجام سمينار دکتری انجام سمینار کارشناسی ارشد برق انجام سمينار تغيير انجام سمینار ارشد انجام سمينار دكتری انجام سمينار مديريت انجام سمينار جديد انجام سمینار دانشجویی انجام سمینار ارشد کامپیوتر انجام سمینار کارشناسی ارشد عمران انجام سمینار و پایان نامه انجام سمينار شيمي انجام سمينار حقوق انجام سمینار کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی انجام سمينار موفقيت انجام سمینار انجام سمینار دکتری انجام مقاله دانشجویی انجام مقاله و پایان نامه انجام مقاله isi انجام مقاله تبلیغ سفارش انجام مقاله انجام مقاله فوری انجام مقاله دانشجویی انجام مقاله نویسی انجام مقاله مروری انجام مقاله لرستان انجام مقاله علمی انجام مقاله isi معماری انجام مقاله کنفرانسی انجام مقاله مشهد انجام مقاله تبریز انجام سمینار سیستان شرکت معتبر پایا نامه نویسی انجام پایان نامه قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد